20 Haziran 2016 Pazartesi

WILD KITTY

 
'Sen istesen de istemesen de bu oyunu oynayacağız'
Gözlerimi gözlerine dikerek kulağına fısıldadım.
'Şimdi ellerini yukarı kaldır ve yatağın demirlerini sıkıca tut. Kımıldarsan canını yakarım ve her zaman sözümde durduğumu biliyorsun'.
İsteksizce ellerini kaldırdı ve demirleri tuttu. Üzerine oturup dizlerimle bacaklarını sabitledim. Çaresizce yapacaklarımı bekliyordu. Boynunu dudaklarını yaladım. Dudaklarımın etrafında nefes alıp verişini hissetmek için bekledim. Biraz kımıldadığında suratını tek elimle sıkıp 'kı-mıl-da-ma-ya-cak-sın' dedim. Başıyla onayladı. 
'Kafese girmek mi istiyorsun? Bunu yapmamı mı istiyorsun? Seni kilitleyip burda bırakıp gitmem hoşuna gider mi?' . Henüz yeterince tehdit edici olmadığımın farkındaydım ama ikimiz de bir gün bunu yapacağımı biliyorduk. Yine de bu tehdidimin üzerinde çok durmadık. 

Boynunu sıkıp aşağı indim; çoktan sertleşmişti. Artık onun sevdiği ritmi, derinliği biliyordum. Sesini yükselttikçe boynunu biraz daha sıkıyordum. Doğrulup tekrar gözlerine kilitlendim ve ellerimi kullanmaya başladım. Vücudunu zaptetmem çok zor olmaya başlamıştı. 'Kımıldama dedim sana!' diye bağırdım. ' Yapmayın lütfen!' diye yalvarıyordu. Yüzündeki ifade beni delirtecekti. O yapmayın dedikçe daha çoğunu istiyordum, gittikçe hızlanıyordum. Zevkten ve acıdan ağlamasını istiyordum. Evet! Böyle  birşey olmalıydı. Sahibim bu güzel hissi denememe izin vermişti ve birkaç dakika sonra onu neden bağlamış olmam gerektiğini anladım. Bir hamlede üzerime atlayarak sabırsız kedisinin cezasını verdi... 

Mmm... Sahibimmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder